2021. december 15., szerda

Humor nélkül nem érdemes

Az interneten kaptam. Sok szellemes van benne. Ajánlom egy kis mosolygásra.

*Ha Ádám és Éva kínaiak lettek volna, akkor megeszik a kígyót, az almát meg hagyták volna a fenébe.
*Amit az ember részegen tesz, azért józanul fizet.
*Az ember időnként belebotlik az igazságba, de legtöbbször feltápászkodik és továbbmegy...
*Ha a májkrémben máj van, mi van a fogkrémben?
*A hülyeségnek nincs határa, életcélom azt mégis átlépni.
*Az élet olyan izgalmas. Egyik nap még itt van az ember, a másik nap meg szintén.
*Ne győzködd az agyadat! A hiba a valóságban van.
*Mit mondanak a nők? Azt, hogy minden férfi egyforma. Akkor miért válogatnak?
*Ha meg akarod tudni magadról az igazságot, ízes részletességgel, csak mondd azt a feleségednek, hogy kövér.
*Mikor a vitában már elbizonytalanodtál a saját igazadban, akkor ne mondj semmit. Csak üss!
*Adj Uram türelmet – de azonnal!
*Jövőd álmaidtól függ. Ne vesztegesd hát az időt, menj aludni!
*Imádok a semmiről beszélgetni. Ez az egyetlen téma, amit kicsit ismerek.
*Óvakodj az állatoktól, ha inni mennek és az emberektől, ha inni voltak!
*Ha az alkoholizmusnak van határa, akkor én kettős állampolgár vagyok.
*Az alkohollal nincs semmi problémám. De nélküle?
*Teljesen egyetértünk. Te szeretsz engem, és én is szeretem magamat.
*Aki a virágot szereti, rossz ember nem lehet – legfeljebb egy furcsa ízlésű vegetáriánus!
*Csak akkor iszom, ha egyedül vagyok, vagy mások társaságában.
*Van annyi pénzem, hogy életem végéig elég legyen – ha ma délután ötkor meghalok.
*Az agglegények többet tudnak a nőkről, mint a nős férfiak, különben ők is megnősültek volna.
A fenti képet a "Kismalac"-ban találtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése