2024. január 28., vasárnap

Humorral zárjuk az iskolai félévet


Nem megyek többet iskolába!
–Miért?
–Mert olvasni nem tudok, beszélgetni meg nem hagynak.

Tanító néni az iskolában: –Marika, mit fogsz csinálni, ha olyan nagy leszel, mint én?
–Fogyókúrázni!

Az apa nyitogatja a gyerek ellenőrzőjét. Matek egyes, durr egy pofon. Olvasás egyes, durr még egy nagy pofon. Ének ötös, durr egy pofon. A gyerek méltatlankodva így szól: –De apa, ének ötös, miért kaptam a pofont?
–Mert két egyes után még volt kedved énekelni.

Idős néni kopogtat a tanári ajtaján:
–A Pistike nagymamája vagyok és szeretném elkérni az unokámat az utolsó óráról.
–Az lehetetlen! Pistike ma nem is jött iskolába.
–Akkor hol lehet?
–Azt hiszem, az Ön temetésén.

Egy nyolcadik osztályos kislány meséli a szüleinek: –Ma bejött egy nőgyógyász az iskolába, és mindenkit megvizsgált. Képzeljétek, csak egyetlen lány szűz még az egész osztályban.
–Biztos te vagy az aranyom, ugye?
–Nem... A tanító néni.

–Mi volt ma az iskolában, kisfiam?
–Anya, ma én voltam az egyetlen aki jelentkezett, amikor a tanító néni kérdést tett fel!
–Nagyon ügyes vagy Pistike! És mi volt a kérdés?
–Ki törte be az ablakot?

A tanár előveszi a feladatlapokat és végigtekint a rémült diákarcokon
–Fiaim! Nagy nap ez a mai! Ma történelmet írunk!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése