2022. augusztus 8., hétfő

NOSZTALGIA - Búgócsiga együttes utcabálja Balatonfüreden - 2013. augusztus 5.

          Nyolc óra előtt pár perccel érkeztem a balatonfüredi móló előtti Kisfaludy Színpadhoz, hogy 8 órától részt vegyek a Bógócsiga egyettes utcabálján. Nagy volt a várakozásom, mert még nem ismertem őket. A nézőtér nagyon foghíjas volt, a szinpadkép pedig 8 óra 5 perckor így nézett ki.  De nemsokára a fehér gatyás úr odament a mikrofonhoz, és elmondta, hogy a nagy melegre tekintettel fél órával később kezdenek. Hogy kinek volt melege, azt nem mondta, de lehet, hogy a zenekar többi tagjának, akik a strandon vagy a környéken bőven található sörözők egyikében hűtötték magukat. A várakozás alatt sétáltam egyet a Tagore sétányon a Balatonfüredi Borhetek sátrai között, mely a tópart legnagyobb és legrégebbi ilyen rendezvénye.


          Mire visszaértem, már sokan voltak, és éppen a Hungária együttes Vízparti twistparti című száma hangolta a közönséget. Az utóbbi években többször jártam utcabálokban, és sokról írtam is, ezért meglepő volt, hogy a most hallott számok nagy részét más zenekarok nem szokták előadni. De ezek is kiválóan illettek a hangulatba. Volt rekedt hangszín, füstköd, közönség megénekeltetése, sőt a gyerekekkel is kísérleteztek a Kedvesen című  "örök" slágerrel. A tánc nem igen bontakozott ki nagyobb méretekben, de a szépszámú közönség jól szórakozott az inkább koncertre hasonlító esten.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése