2024. január 10., szerda

Állati humor


A három kicsi süni
Három kicsi süni eltévedt az erdőben, rájuk esteledik, és az eső is elered.
 Megsajnálja őket a jó tündér.
 - Sünikék, teljesítem három kívánságotokat. Mit kívánsz első sünike?
 - Nagyon fázom, nagyon éhes vagyok, bárcsak otthon lehetnék!
 Otthon terem
 - Mit kívánsz második sünike?
 - Nagyon fázom, nagyon éhes vagyok, bárcsak otthon lehetnék!
 Ő is otthon terem.
 - És te harmadik (szőke) sünike mit kívánsz?
 - Nagyon fázom, nagyon magányos vagyok, bárcsak itt lennének a testvérkéim!

Székely bácsi sakkozik a lovával. Ezt látva átszól a szomszéd:
-A csudába, magának ilyen okos lova van?
Mire a székely gúnyosan:
-Ez okos? 4:2-re vezetek.


Nyuszika beszélget a Zsiráffal a folyóparton .
- Te Zsiráf ! Miért jó neked, hogy olyan hosszú nyakad van ?
A Zsiráf gondolkozik ...
- Tudod Nyuszika ebben a nagy melegben, amikor iszom a folyó hűs vizéből,
amikor befejezem az ivást és felemelem a fejem, amikor azon a hosszú
torkomon végigfolyik a hűs víz, az valami isteni.
Nyuszika gondolkozik egy kicsit, majd megkérdezi :
- Mondd te Zsiráf, hánytál te már életedben ?

Kohn felkeresi a rabbit, hogy szeretné eltemettetni a rottweilerét. A rabbi felháborodik: -Mit képzelsz, gójokat sem temetünk zsidó temetőbe, nemhogy kutyát!!! Menj a katolikus paphoz!
-Kohn az ajtóból visszafordulva: -Azt hittem, jól jönne az a tízezer Dollár temetési adomány...
-Rabbi: Állj meg fiam, hogy hívják a megboldogultat: Róth Weiler?



A kis csiga kérleli a mamáját: – Hadd szaladjak át az úttesten!
– Most nem lehet! Két óra múlva jön a busz.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése