2024. március 19., kedd

Nők és férfiak - A humor szemszögéből

          Egy férfi bemegy a kerti felszerelésboltba. Mondja a tulajnak, hogy egy nagyobb méretű kerti törpét keres. Nézegeti a kínálatot, majd megkérdi: –Ez a vörös képű, ronda kövér gnóm itt a sarokban mennyibe kerül?
Mire a tulaj: – Sajnálom, uram, de a feleségem nem eladó.

–Drágám, nem szeretném meghallani, hogy megcsalsz valakivel – mondja az ifjú feleség.
–Emiatt ne aggódj, drágám – feleli a férj. Roppant diszkrét vagyok.

–Apu! Mit jelent az, hogy díszdoktor?
–Nézd, kisfiam, az ilyesmit nem kell szó szerint venni. A díszdoktor az olyan, mint amikor idegenek előtt az anyád engem családfőnek nevez.


–Tetszik az új szobalány, Lajoska?
–Ki nem állhatom. Legszívesebben belemarkolnék a hajába, és a nyakába harapnék, ahogyan apukám szokta.

–Már négy hónapja udvarolgat nekem, kedves Lajos. Eldönthetné végre, hogy mi a szándéka: feleségül akar venni, vagy mit…?
–Vagy mit.

Hazajön a férj, és látja, hogy a felesége egy meztelen férfival hancúrozik az ágyban. Előkapja a revolverét, és lőni készül.
A felesége csitítóan megszólal: –Ne csináld, Béla! Mit gondolsz, ki vette nekünk a hétvégi házat, honnan van a gyönyörű BMW-nk, a perzsabundám?
–Hát maga az? – kérdi megilletődötten a férj.
A meztelen férfiú még mindig reszket. Béla ráordít az asszonyra: –Mit állsz itt, adj rá takarót! Azt akarod, hogy megfázzon itt nekem?

–Miért tesz hirtelen házassági ajánlatokat Zoltán? Bátorítottam én magát valaha?
–Még kérdi? Hát nem maga meséli már napok óta mindenkinek, hogy van egy gazdag nagynénje Svájcban, és hamarosan örökölni fog?

–Egy mai nő, barátom, képtelen a nagy, romantikus, önzetlen szerelemre… egy Rómeó és Júlia szenvedélyére… izzó fellobbanásra.
–Egy frászt! A mai nő igenis képes egy nagy, romantikus, önzetlen szerelemre, feltéve, ha a férfi nagyon gazdag, nem túl ronda és mondjuk, svájci állampolgár.

–Attól tartok, hogy a feleségem nem szeret igazán. Amikor szívrohamom volt, levelet írt a mentőknek!

–Képzeld, tegnap délután hamarabb mentem haza, és kihallgattam, amint a feleségem a szeretőjével beszélget. A szeretője azt mondta, hogy szívesen megszöktetné, de ehhez pénzre lenne szüksége.
–Na, és gondolom berontottál, s kidobtad a gaz csábítót?
–Áh, dehogy! A konyhaasztalon hagytam a betétkönyvemet, és csöndben behúztam magam mögött az ajtót.


–Megőrizte a feleséged azt a gyönyörű lányos karcsúságát?
–Mi az, hogy megőrizte, megduplázta!

–Mondja kisasszony! Valóban komolyan gondolja, hogy én egy sejkre hasonlítok?
–Igen! Ön egyiptomi cigarettát szív, és úgy táncol, mint egy teve.

Az ifjú férj hazaér a munkából, és a feleségét a konyhába találja. –Mit főzöl?
–Még nem tudom. Ha ilyen híg marad, akkor krumplilevest, ha sűrűbb lesz, akkor paprikás krumplit, ha viszont odaég, akkor sültkrumplit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése