2024. január 9., kedd

Elmélkedés a női egyenjogúságról - - - A humor szemszögéből

Mottó: Minden férfinak szüksége van egy feleségre, mert van egy csomó olyan dolog, amiért egész egyszerűen nem lehet a kormányt hibáztatni.

- Hallom, összevesztél a feleségeddel. Mi történt?
- Nem tudtunk megegyezni a nyaralással kapcsolatban.
- Hogyhogy? -Én mindenképpen a Kanári-szigetekre akartam menni, ő meg mindenáron velem akart jönni.

Kovács szomorú arccal állít be a kávéházba. Barátai tudakolják, hogy mi a baja? -Meghalt a feleségem.
Zavart csend támad, majd megszólal Nagy hitetlenkedve: -Nem is igaz! Csak azért mondod, hogy irigyeljünk!

Nős ember is lehet boldog, csak a felesége rá ne jöjjön

- Mi a közös önben és a feleségében? -Egy napon házasodtunk!

- Szörnyű! - mondja a bálban a férj - a legnagyobb idiótáknak van a legszebb feleségük! -Te kis hízelgő! - öleli át az asszony.

Két jóbarát támasztja a pultot a kocsmában.
- Mondd, megegyeztél már a feleségeddel a vagyonmegosztásban?
- Hogyne, a válóperes ügyvédem mindent elintézett.
- Na, mesélj! -A lakás és a gyerek a feleségemé lett, az autó az enyém, a vagyon pedig az ügyvédé.

Egy rendőr fekete gyászszalaggal a kabátján megy be dolgozni. A kollegája kérdezi tőle: -Kit gyászolsz?
- A feleségemet.
- Hát mi történt, tegnap még láttam.
- Az este elvágta a kezét.
- De abba nem szoktak belehalni!
- Nem, de lelőttem, hogy ne szenvedjen szegény!



(A szöveget interneten kaptam, a három utolsó viccet a Mórickából mentettem át.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése