2024. január 2., kedd

Elmélkedés a női egyenjogúságról - A humor szemszögéből

Mottó: Minden férfinak szüksége van egy feleségre, mert van egy csomó olyan dolog, amiért egész egyszerűen nem lehet a kormányt hibáztatni.

-Mindig fogjuk egymás kezét. Ha elengedem, rögtön vásárol valamit.

-Van elektromos kése, elektromos kenyérpirítója, sőt még a tojásforraló is villannyal megy. A múltkor panaszkodott, hogy nincs hely a konyhában, ahova leülhetne. Így hát, vettem neki egy villamosszéket.


-A feleségem új diétát próbált ki. Kókusz és banán. Nem lett soványabb, de fára mászni már tud.


-Kapott iszappakolást és két napig remekül nézett ki. Aztán az iszap leszáradt róla.


-Mindennek van előnye és hátránya is. Példa erre a házasság. Előnye, hogy minden reggel ágyba hozzák a reggelit, hátránya, hogy mindig ugyanaz hozza.


-Mondd csak, biztosan tudod, hogy megcsal a feleséged - Biztosan nem, de már két éve nem jött haza.


-Apu, miért pont anyut vetted feleségül? - Hallod, szívem? Már a gyerek is ezt kérdezi!


-Apu, miért volt Deák Ferenc, a haza bölcse? - Mert agglegény maradt.
Férj: Az olyan férfiak, mint én, nem nőnek csak úgy, a fákon!
Feleség: Tudom. Lógnak róluk!

- A világ legboldogabb asszonyává teszlek! - ígéri a férj.
Mire a feleség: - Mikor indulsz?

Férj: Kutya egy életem van!
Feleség: Az biztos! Sáros lábbal jössz be, összepiszkítod a nappalit, és várod, hogy eléd tegyem a kaját.

- A feleségemet megleptem, a "Hogyan takarékoskodjunk?" című könyvvel.
- No, és? Sikeres volt?
- Nagyon. Azóta nem dohányzom, és nem iszom.

- Képzeld, olvastam egy cikket. Egy fickó azért vált el a feleségétől, mert az folyton a zsebeiben turkált.
- Aha. És most mit csinálsz?
- Kivágom a cikket és belerakom a kabátzsebembe.



Két haver találkozik, és elkezdenek beszélgetni.
- A Te feleséged hogy szeretkezik?
- Hát, van aki dicséri.

(A szöveget az interneten kaptam, a három utolsó viccet a Mórickából emeltem át.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése