2022. december 19., hétfő

Humoregyveleg

          Amikor fiatal voltam, az orvosnál mindig le kellett vetkőznöm. Ma már csak a nyelvemet kell kinyújtani.. –Látod, mennyit fejlődött az orvostudomány azóta?

A postában sem lehet már bízni...
–Miért??
–A férjem Hévízen van, a posta meg párizsi bélyegzőt nyomott rá...
  
A nagyapa megkérdezi az unokáját: –Hogy vagy Petike??
–Egészen jól vagyok, csak a fiaddal vannak problémáim...


 –Emlékszel – kérdezi a feleség a férjét –, amikor megismerkedtünk szörnyű vihar volt, dörgött, villámlott.....
–Igen, és én hülye nem vettem komolyan a természet figyelmeztetését!

–Papa, az ökrök is nősülnek??
–Csak az ökrök fiam, csak az ökrök... -

Mennyibe kerül egy csöpp benzin??
–Semmibe..
–Akkor csöpögtesse tele!

Mindig ásítozol, ha valamit mondok neked – szól a feleség a férjének.
–Nem ásítok, csak megpróbálok én is valamit mondani...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése