2024. január 23., kedd

Humorgyűjtemény

 

-Ne köpködj a sivatagban! Még szükséged lehet rá.
-Van egy túlélőkésem. Túlélte az apámat, a nagyapámat... 
-Savanyú a szőlő – mondta az oroszlán és megette a szüretelőket. 
-Messziről jött ember sokára ér ide. 
- Halló! Itt a parapszichológiai nyomozóiroda. Tudjuk, hogy ön kicsoda és mit akar, ezért a sípszó után tegye le a kagylót. 
-Bombaszakértő vagyok. Ha futni lát, próbáljon velem lépést tartani. 
-Ne makacskodj! Forogj együtt a földdel!
-Soha többet nem veszek feleségül kézilabdás nőt. Bármit vág hozzám, eltalál. 
-Ha azok vagyunk, amit megeszünk, akkor én olcsó vagyok, gyors, könnyű és ízetlen. 
-Az anyától való távozás után reinkarnációt nem fogadunk el. 
-Nem örülök, hogy sikerült a kezelésem. Tavaly még én voltam Napóleon, most meg csak a Tóth Pista!
-Nem értettem mit mondott a doktor, elmehetek, vagy elmebeteg?
-Kicsi a bors, főleg az őrölt.
-Korán keltem, hol az arany? 
-A barátnőmnek és nekem azonos az ízlésünk. Ő engem szeret, én pedig magamat.
-A hazug embert könnyebb utolérni, ha sánta.
-Mindenhová elviszem a feleségemet, de mindig hazatalál.
-Az idegbaj öröklődő betegség. Én is a gyerekeimtől kaptam. 
-Csak vigyázzunk az egészséges életmódról szól könyvekkel. Egy sajtóhiba az életünkbe kerülhet. 
-Miért mindig a horkolók alszanak el előbb? 
-Ha ez kávé, akkor hozzon nekem teát, ha tea, akkor kávét kérek. 
-Nem aggódom az adósságom miatt. Elég nagy ahhoz, hogy vigyázzon magára. 
-Ha nem a megbeszélt helyre mész, mindegy, hogy mennyit késel.
-Sose vegyél semmit, aminek nyele van. Azzal dolgozni kell.
-A klórunkban túl sok a víz.
-Nagyanyám nagyon kemény asszony volt. Három férjet temetett el, pedig kettő közülük csak szundikált.
-Még hogy az úszástól jó alakod lesz! Nézd meg a bálnákat! 
-Az alvástól megéhezem. Az evéstől elálmosodom. Az élet szép!
-A nők addig nem lesznek egyenlők a férfiakkal, amíg nem tudnak az utcán végigsétálni kövéren és kopaszon azt gondolva, hogy csodálatosak, és mindenki kívánja őket.
-Hm, nehéz az élet... vasalni a nadrágba. 
-Bölcsességeket rendkívül egyszerű kitalálni. Az ember egyszerűen leírja az ellenkezőjét annak, amit tesz.
-Ha az ember 60 éves korában úgy ébred, hogy semmije sem fáj, akkor meghalt.
-Üres fejjel még lehet élni, de üres gyomorral nem!
-Nem kocogok. Szeretnék beteg lenni, amikor meghalok. 
-Tegnap olyan hideg volt, hogy az ügyvédem a saját zsebébe tette a kezét. 
-Alapjában véve a feleségem éretlen volt. Ülök a kádban, mire ő bejön, és elsüllyeszti a kishajóimat. 
-A dohányzás megrövidíti a cigarettádat.
-Az idő pénz! – gondolta a pincér és hozzáadta a számlához a dátumot.
-Ha a szüleidnek nincs gyereke, valószínűleg neked sem lesz!
-Most kezdődik a tánc – szólt a papagáj és berepült a ventilátorba.
(Interneten kaptam Teszárovics László volt ált. isk. osztálytársamtól.)
(A képeket a Mórickában találtam.)

1 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik , annál inkább,mert a maz humor nekem túlságosan közönséges...........

    VálaszTörlés