2019. október 6., vasárnap

Csodálatos magánház - lehet utánozni jövőre

           
          Már évek óta állnak meg a járókelők  a Vassault utca 3725 sz. háza előtt Tacomiban. A nyáron ismét kivirágzott minden, múlt héten meg is álltam, hogy lefényképezzem. Felkerestem a házigazdát is és elmondtam neki, hogy hosszú éven keresztül gyönyörködtünk szép kertjében. 
          Behívott, hogy nézzem meg többi alkotását is. Ekkor láttam, hogy a ház mögötti kertje éppoly szép mint a háza előtti. Vietnámból származik, visszahúzódó és egyszerű ember, halkan beszél, és csak nagyon kicsit tud angolul. Remélem, ugyanúgy fogjátok csodálni ezt a szépséget, mint mi!  
            Nehéz elhinni, hogy mindezt csak egy ember teremtette. Majdnem egész napjára szükség van, hogy rendbetarthassa kertjét. Micsoda tökéletesség! (Interneten kaptam 3013-ban)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése