2023. június 17., szombat

NOSZTALGIA - Holnap Floridába utazom három hétre - 2019.

     Mostanában sokat dolgoztam, könyvbemutatókra jártam. Kicsit elfáradtam. Elmegyek pihenni és a második kötetet írni Floridába három hétre. Július 10-én érkezem vissza. El tudtok érni interneten, de lehet, hogy akadozni fog a napi kapcsolat. 

Egy kedves vicc az USÁ-ból:

Az Úr bölcsessége 
Egy Harleys férfi motorozott a kaliforniai tengerpart mentén, amikor váratlanul egy felhő került a feje fölé és egy mennydörgő hang szólalt meg: 
- Azért mert te mindig hűséges voltál hozzám, és ma jó kedvem van, teljesítem egy kívánságodat. 
A motoros lehúzódott az úttest szélére és így válaszolt: - Építsél nekem egy hidat Kalifornia és Hawaii közé, hogy bármikor átugorhassak a szigetre. 
Az Úr így szólt: - A te kérésed igencsak anyagi dolgokra épül, gondold el, mekkora létesítmény lenne. Az óceán aljára levinni a tartó oszlopokat, és az a rengeteg beton, aszfalt és acél. Természetfeletti dolognak vélnék. Én meg tudnám csinálni, de még nekem is nehéz lenne. Gondolkodj egy kicsit, hátha eszedbe jut valami más, amivel az emberiség jövőjét tudnád elősegíteni. 
A motoros elég sokáig gondolkodott, végül így szólt: - Uram! Azt kívánom, hogy minden férfi megérthesse az asszonyokat. Tudni szeretném, hogy mire gondolnak, mit éreznek legbelül, amikor csak némán néznek rám, vagy amikor sírnak, nevetnek, vagy amikor rosszat mondok. És hogy hogyan tudnám a nőket boldoggá, kiegyensúlyozottá tenni.
 Erre az Úr így válaszolt: - Hány sávot akarsz a hídon?

Két éve januárban a botanikus kert bejáratánál:

Humor Floridáról:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése