2023. június 8., csütörtök

Állítólag megtörtént közlekedési esetek


Rendőr megállított egy férfit gyorshajtásért: - Magára vártam egész délután!
- Én meg siettem, hogy ne kelljen sokáig várnia.
Nem lett büntetés belőle!

Pár éve a szolnoki elkerülőn egy kocsi 130-cal tép, a rendőraztó szirénázva utánamegy, leállítja. Látván, hogy a sofőr egy fiatal nő, üdvözlésképp így szól: - Azt hittem, már nem érem utol!
Mire a hölgy: - Ha tudom, hogy utol akar érni, akkor egy kicsit jobban nyomom a gázt!
- Megúszta!

-         Mennyivel ment?
- 90-nel.
- És mennyi a megengedett?
- A városban 50, meg kint volt a 40-es tábla, az 90!
- Na menjen a pi.!

Igazoltatás, rendőr integet.
-         Autós: Helló! Elakadtak? Elvigyem magukat valameddig?

Rendőr: - Nem látta a záróvonalat?
Autós: - Azt láttam, csak magát nem.

Rendőr: - Tekerje le az ablakot!
Sofőr: - Egy sajtburgert kérek kólával!

Gyorshajtás. Rendőr: - Aztán lassabban azokkal a lovakkal!
A sofőr: - Nem a lovakkal volt a baj, hanem a szememmel. Mindig gyorsan megyek, de időben észre szoktam venni magukat.

Robogón KÉT SZEMÉLLYEL, BUKÓSISAK NÉLKÜL. Rendőr integet az út szélén, mire a vezető odakiált: - Mit integet, nem látja, hogy nincs több hely?

Az alábbi nem történt meg, de nekem tetszik:

A  rendőr leint egy kétszázzal száguldozó autóst.
- Hová ilyen sietősen?
- Ne is kérdezze, biztos úr! Most lőttem le az anyósomat, itt a hullája a csomagtartóban. A csőre töltött pisztolyt még nem volt időm eldobni, itt van a kesztyűtartóban.
A rendőr döbbenten előrántja a pisztolyát s a sofőrre fogja, a másik kezével meg rádión sürgős segítséget kér.
Megjön az erősítés.
- Mire fel ez a nagy riadó, őrmester?
- Hadnagy úr, jelentem, ennek az egyénnek ott az anyósa lelőve a csomagtartóban, a pisztoly meg a kesztyűtartóban!
Átvizsgálják a kocsit, se hulla, se pisztoly, semmi különöset nem találnak. Egyszer csak megszólal a sofőr:
- Fogadjunk, hogy most még azt is rám akarja majd fogni, hogy kétszázzal száguldozok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése