2023. január 2., hétfő

A nap humora

- Én kétszer is megfontolom, mielőtt este elmegyek hazulról.
- Ugyan miért?
- Először ok kell, hogy elhagyhassam a házat, másodszor pedig kifogást kell találnom, nehogy a feleségem velem tartson.

A róka, a gólya és a marha közös kirándulást szerveznek, és megbeszélik, hogy mindegyikük magával viszi a partnerét. A róka elviszi a tyúkját, a gólya a babáját, a marha pedig a feleségét.

Élő csirkét küld ifjú rokonának a farmer. Amikor a srác ki akarja bontani a ládát, a csirkék szanaszét szaladnak. A fiú a postára siet, és felad egy lapot a rokonnak: "Szétszaladtak a csirkék, hajkurásztam őket a szomszéd kertekben, de csak tizenegyet sikerült összefogdosnom."
Nemsokára megérkezik a válasz: "Ügyes fiú vagy, mert én csak hat csirkét küldtem."


Kovács betolja az autóját az autószerelő udvarába.
- Már megint nem indul – mondja a szerelőnek.
- Biztos megint a gyertyákkal van baj.
- Nem, most az nem lehet, mert este kivettem mind a négyet.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése