2023. december 11., hétfő

Egészségügy alulnézetben

> Gratulálok, Szabó úr, az utóbbi három hétben nagyon sokat javult a memóriája.
> - Elnézést, de nem  Szabó vagyok, hanem Kovács.
> - Na, látja!
> -----------------------------
> Csőtörés van egy orvos villájában. A doki telefonon hívja az ismerős csőszerelőt
> - Azonnal ugorj kocsiba, csőtörés van nálunk, a pincében már minden úszik!
> - Nem mehetek, tudod, hogy most ünnepelünk. Itt vannak a gyerekek, az egész rokonság, hívjál valaki mást.
> - Bezzeg mikor beteg valaki a családodból, mindig engem hívsz, és én mindig szó nélkül indulok.
> - Igazad van, már megyek is.
> A csőszerelő megérkezik, kinyitja a pincébe vezető ajtót. A harmadik lépcsőfokról bedob a vízbe két aszpirint és így szól:
> - Ha hétfőig nem apad le, hívjál újra!
> -------------------------------------------
> - Doktor úr, azt hiszem új szemüvegre lenne szükségem!
> - Az biztos, mert ez egy hentesüzlet!
> -------------------------------------------
> - Képzeld, a szomszédasszonynak balesete volt!
> - Megsérült?
> - Igen.
> - Hol?
> - Az arcán. De szerencsére egy jó kezű sebész rendbe hozta. Olyan az arca, mint régen.
> - Jaj, szegény!
> -------------------------------------------
> - Ne feledje, Kovács úr, az alkohol az Ön legnagyobb  ellensége!
> - Semmi baj, doktor úr - mondja Kovács – én nem vagyok gyáva ember.
>  -------------------------------------------
> Az állatorvos lebetegszik, és elmegy a háziorvosához.
> - Mi a panasza? - kérdezi a doki.
> -  Nézze, én állatorvos vagyok. Én úgy gyógyítom a betegeimet, hogy nem kérdezek tőlük semmit, hiszen ők nem tudnak válaszolni. Maga erre nem képes?
> - Dehogynem - válaszolja az orvos kis gondolkodás után.
> Szó nélkül megvizsgálja az állatorvost, majd átad neki egy receptet.
> - Tessék, ezt váltsa be!
> - És ez hatni fog?
> - Persze. Ha mégsem, akkor legfeljebb elaltatom...
> ------------------------------------------
> - Szóval maga ezzel a lábtöréssel elment egy csontkovácshoz. Na és milyen badarságot mondott magának?
> - Azt, hogy jöjjek el magához, doktor úr.
> -------------------------------------------
> - Doktor úr, csak azért kerestem fel ismét, hogy őszinte köszönetemet fejezzem ki önnek.
> - Ne haragudjon, de nem emlékszem. Ön páciens vagy az örökös?
> -------------------------------------------
> - Ha eljön a feleségem az öreg kutyánkkal, legyen  szíves, adjon be neki egy injekciót, amitől fájdalom nélkül kimúlik.
> - Rendben, uram, de hazatalál egyedül a kutya?
> -------------------------------------------
> Nagybeteg az öreg székely, haldoklik. Hazarohan a hírre a fia, s kérdi:
> - Apám, hívjak orvost?
> - Nem fiam, mi itt falun természetes halállal szoktunk meghalni.
> -------------------------------------------
> Súlyos beteghez hívják az orvost.  Miután megvizsgálta a beteget, azt mondja a családnak:
> - Sajnálom, de itt már nem segít a tudomány...
> - Tudjuk doktor úr, azért hívtuk Önt.
> -------------------------------------------
> - Nem tudom emlékszik-e rám doktor úr. Tavaly voltam itt a reumámmal, s akkor azt tetszett mondani, hogy kerüljem a nedves helyeket.
> - Igen, ez nagyon fontos.
> - Csak azt szeretném tudni, megfürödhetek-e már?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése