2022. szeptember 6., kedd

Az arab és a fia

          Az öreg arab már 40 éve New York közelében lakik. Szeretne a kertjében krumplit ültetni, de egyedül van, öreg és gyenge. A fia Párizsban tanul. Ír hát neki egy e-mailt:

"Kedves Fiam, Ahmed! Nagyon szomorú vagyok, mert nem tudok a kertemben krumplit ültetni. Biztos vagyok benne, hogy ha itt lennél, tudnál nekem segíteni, felásni a kertet. Szeretlek! Atyád.

Másnap az öreg e-mailt kap a fiától:

Kedves Apám! Ne nyúlj a kerthez!!! Ott rejtettem el a "cuccot". Én is szeretlek! Ahmed.

Harmadnap hajnali 4-kor lerohanja az öreg arab házát a hadsereg, az FBI, CIA, a Ranger-ek és a Nemzetbiztonsági Hivatal. Átkutatják a házat és felássák az egész kertet, minden millimétert átkutatnak, de semmit sem találnak.  Aztán reggel csalódottan távoznak.

Negyednap az öreg arab újra e-mailt kap a fiától:

Kedves Apám!  Remélem, mostanra már fel van ásva a kerted és ültethetsz bele krumplit. Sajnos csak ennyit tudtam innen tenni érted. Szeretlek!
Ahmed

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése