2022. április 7., csütörtök

Egészségügyi világnapra - április 7. Humor az egészségügyben

          1948. április 7-én az ENSZ szakosított intézményeként megkezdte működését az Egészségügyi Világszervezet. Célja a nemzetközi egészségügyi munka irányítása és összehangolása. Az egészségügyi dolgozók munkája előtt a humor szemszögéből tisztelgek:
–Miért olyan szomorú, Kovács úr?
–Nyugtalan vagyok. A feleségem nagyon beteg…
–És ki kezeli?
–Doktor Wasserkopf.
–Akkor ne legyen nyugtalan! Az én megboldogult feleségemet is ő kezelte.

Egy férfi bekerül az elmegyógyintézetbe. Kérdi az orvos:
- Ön miért került ide?
- Mert elvesztettem a szemüvegem.
- És miért ide hozták?
- Miért? Ide hozták?


 
Társaságban kérdezik az elmeorvostól :

- És hogyan tudja eldönteni, hogy valaki normális vagy sem ?
- Pofonegyszerű ! Olyan kérdést kell feltenni, ami normális embernek nem
okozhat gondot .
- Például ?
- Például ezt ... Cook kapitány három világ körüli úton vett részt, és az
egyik útján életét vesztette. Vajon hányadik útján?
- Hm... Én sose voltam járatos a történelemben.


–Mikor vegyem be a gyógyszert, doktor úr?
Mindig két órával a fájdalom jelentkezése előtt.

Egy fickót telefonon felhívja az orvosa:
- Uram, tegnap megkaptuk a tesztek eredményét. Sajnos van egy rossz és egy még rosszabb hírem.
- Mi a rossz hír?
- Önnek halálos betegsége van, maximum 24 órája van hátra.
- Úristen, és mi az ami ennél is rosszabb hír?
- Tegnap elfelejtettem szólni.


Kovács bácsi végre megkapja hallókészülékét az orvostól. Néhány héttel később visszamegy felülvizsgálatra.
–Na és mi a helyzet, Kovács bácsi? Örül a család, hogy újra hallja őket?
–Még nem mondtam meg nekik. Csak hallgatom a beszélgetéseiket, de a végrendeletemet már megváltoztattam.

  Az orvos fia is orvos akar lenni. Tanácsot kér az apjától, milyen szakot válasszon.
   - Menj bőrgyógyásznak! Először is, a bőrgyógyászt sosem hívják beteghez éjszaka. 
   Másodszor: bőrbetegségben nem hal meg senki.
   Harmadszor: ki sem gyógyul belőle.

- Doktor úr, tud segíteni a feleségemen? Az a mániája, hogy valaki lopja a ruháit.
- Valóban?
- Igen, már testőrt is állított melléjük. Tegnap is, mikor hazamentem, láttam, hogy ott álldogál az ürge a szekrényben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése