2022. november 4., péntek

A nap humora

 A féltékeny feleség naponta átkutatja nőcsábász férje öltönyeit, kabátját. Ha női hajszálat fedez fel rajtuk, jön a veszekedés. Egyik nap azonban hiába kutat, egyetlen hajszálat sem talál. Mérgesen kikel magából :
-Lajos, már a kopasz nőket sem hagyod békén?!

A fiatalember odamegy egy lányhoz a diszkóban, és azt kérdezi:
- Mondták már neked, hogy jól nézel ki?
- Igen, már többen is.
- Hát akkor jól becsaptak!

- Láthattam én magát a szemináriumaimon, kisasszony?
- Persze, professzor úr, mindig ott voltam.
- De a hangját még sosem hallottam, ugye?
- Nem, professzor úr kérem, nem szoktam hangosan ásítozni.

Új elítéltet hoznak a cellába. A többiek rögtön körülveszik.
- Menyi?
- Tíz év.
- Hűha! Mit követtél el?
- Semmit, csak belém szeretett az anyósom.
- Ezért kaptál tíz évet?
- Igen, azt mondta a bíró, hogy nagyon elcsavartam a fejét.

A vezérigazgató behívatja Zsirkát, az alkalmazottját, és szigorúan mondja:
-Azt mesélik a kollégái, hogy maga a tegnapi bankett után egy talicskát tolva járta a várost. Az ilyen cselekedetek nem csak a maga jó hírét rontják, hanem a mi szolid cégünkét  is.
-Igaza van, vezérigazgató úr – feleli Zsirka –, de késő éjszaka volt, és nem találtam Önnek taxit.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése