2024. április 3., szerda

Regénybemutató Nagykőrösön

    

 Zs. Molnár Mariann: Szellemes örökség

Nagykőrösön a Nyugdíjas Pedagógus Klubban 2024. március 20-án Zsoldosné Molnár Mariann bemutatta a Holnap Kiadó pályázatán megjelent ,,Szellemes örökség” című fantasy regényét. A szerzővel az összejövetel után beszélgettem.

Mióta él Nagykőrösön?

21 évvel ezelőtt jöttem ide férjhez, Vácról. A férjem tősgyökeres nagykőrösi, 18 éves lányunk a Toldi Miklós Élelmiszeripari Szakképző Iskola 12. osztályos tanulója.

Honnan szerzett tudomást a pályázati lehetőségről?

Tagja vagyok a (P)esti mesék facebookos írócsoportnak, és az egyik ottani barátnőm hívta fel rá a figyelmemet.

Mikor tudta meg az eredményt?

2023. április 3-án kaptam meg az értesítést, hogy a 2022 novemberben beérkezett 120 pályaműből bekerültem abba az ötbe, akiknek a művét a kiadó megjelenteti. Akkorra már szinte elfeledkeztem róla, de én mindig akkor érek el sikert, ha nem görcsölök rajta.

Mióta ír?

Tréfásan azt szoktam mondani, hogy előbb írtam, mint a betűket megismertem, mert gondolatban különböző meséket fogalmaztam. Később aztán valóban írtam: verseket, meséket, novellákat. Évek óta például folyamatosan írok egy folytatásos regényt, ami a terjedelme miatt sohasem fog megjelenni, de nekem maga az alkotás is örömet szerez.

Hogyan tudná röviden összefoglalni a regény tartalmát?

Egy gyönyörű – öröklött – kastélyban egy olajfestményen ábrázolt lovag minden éjfélkor megelevenedik, és földöntúli hatalmának köszönhetően, sok érdekes, izgalmas dolgot visz véghez. Szép és felemelő tetteket.

Kiknek szánja a regényt?

14 éven felül mindenkinek, akinek élénk a fantáziája, és szereti az izgalmakat.

                                                                                Szigeti Márta



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése