2019. október 19., szombat

NYOLC ÉVE ÍRTAM! Elmélkedés a női egyenjogúságról 2.

          Szörfözök a tv-ben. Nem köt le semmi, ezért mindig megyek tovább. Érdekes dolgokat látok:
          Sportcsatorna. Két nő iszapban fekszik, és egymást próbálják belenyomni a sárba. Másikon magyar lányokat dicsér a közvetítő, hogy milyen kiválóan helyt álltak a súlyemelő világbajnokságon. És a háttérben könnyedén emel egy koronás címeres mezes, egészen csinos hölgy egy bazi nagy súlyt a feje fölé. A következő csatornán azon elmélkednek, hogyan vesztették el a német nők a foci világbajnokságot, mikor ők voltak az esélyesek. Tavaly az idegenvezető szakképzésen az egyik tanítványom elárulta, hogy ő jéghokizik, és kacsingat a válogatottságra. És nem is látszik rajtam, mondta hozzáfűzve az egészen csinos, szőke 20 éves hölgy. Keresztlányom serdülő korában Londonban második lett a cselgáncs világbajnokságon. Hogy van a védelemre szoruló, mimóza nők értelmezése a mai világunkban? Mert ugyebár óvni, védeni kell a gyengébb nemet!

          Elég sok család belső életébe látok be. Én nem tudtam követni, mikor fordult meg a nemi szerep Magyarországon, de szinte minden családban azt látom, hogy a nők a főnökök. Viccesen szoktam mondani, hogy a Biblia a férfiak vezető szerepét írja elő! Jókat derülnek ezen a hölgyek. (A férfiak nem szoktak hahotázni!)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése