2022. július 6., szerda

És akkor veszekedni kezdtünk - humor a férfiak szemével

 A tévé előtt ültem, amikor a feleségem megkérdezte:
- Mit nézel?- A port. Ezután veszekedni kezdtünk...

A feleségem azt mondta, ad egy támpontot, hogy mit szeretne születésnapjára:
- Legyen vörös, és 3 másodperc alatt érje el a 0-ról a 100-at! Ajándékoztam neki egy piros fürdőszoba mérleget. Ezután veszekedni kezdtünk...

A feleségem a tükörben magát nézegetve azt mondta:
-Rettenetesen nézek ki, öreg, kövér és ráncos vagyok. Most tényleg szükségem volna egy bókodra! Azt mondtam:- De a látásod nagyon jó. Ezután veszekedni kezdtünk...

Elkísértem a feleségemet az osztálytalálkozójára. Egyik hajdani osztálytársa egyik poharat a másik után ürítette ki, és alaposan berúgott. Megkérdeztem a feleségemet, hogy ismeri-e? Persze, felelte. Együtt jártunk annakidején, és amikor vége lett, elkezdett inni, és azóta nem tudta abbahagyni.
- Még mindig ünnepli? - kérdeztem. Ezután veszekedni kezdtünk...

A bevásárlóközpontban megkérdeztem a feleségemet, hogy ne vegyünk-e egy láda sört 3000 ft-ért. Azt mondta, nem, és anélkül, hogy megkérdezett volna, vett valami beauty-krémet 6200 forintért. Mondtam neki, hogy egy láda sör többet segítene abban, hogy szépnek lássam, mint a krém. Ezután veszekedni kezdtünk...

Néhány napja megkérdeztem a feleségemet, hogy a házassági évfordulónkon hová mehetnénk. Azt felelte: -Valahová, ahol már rég nem voltam. Erre a konyhát ajánlottam. Ezután veszekedni kezdtünk...






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése