2018. október 1., hétfő

NOSZTALGIA - Főszezon 2012. - szeptember 29-30.

Turisztikai, gasztronómiai kiállítás és vásár. 

Fővendég: Miskolc és Kassa.



      A rendezők szerint tavaly mintegy 50 ezer vendég látogatta meg a Budai Várban a kétnapos rendezvényt. Az idén az ideális időjárás és a látottak alapján nyugodtan állítom, többen voltak. (A fenti képen a kisebb, az alsó szint látható. Szavoyai Jenő szobra után található a színpad.)
       A turisztikai kínálat messze elmaradt az általam várttól, a gasztronómiai meg messze felülmúlta azt. A rendezők kiváló műsorról gondoskodtak, de nem jól kalkuláltak az idővel, mert délutánra már egy órás csúszással zajlottak a fellépések. Én a gyönyörű ruhában fellépő miskolci Szinvavölgyi Néptáncegyüttest, az 1990-ben alakult, és vidéki viszonylatban kiemelkedő színvonalú Miskolc Dixiland Band együttest, valamint az X Faktor néhány ismert alakját láttam-hallottam (Baricz Gergő, Kocsis Tibi, Muri Enikő, Takács Nikolas, Vastag Csaba, Wolf Kati).



            Sajnos a közönségről nem sikerült képet készítenem, pedig érdekes lett volna összehasonlítani, hogy mennyire más életkorú, érzelmi szintű, ital általi befolyásoltságú emberek nézték-hallgatták a néptáncot, mint az X Faktort. (A képen X Faktoros rajongók hagyták abba az üveg körbeadását egy fotó kedvéért.)
            Észrevettem, hogy egy fotós a színpad sarkára felállva a közönséget örökíti meg. Én is odamentem az alkalmi bejárathoz (ahol jöttek-mentek az emberek), és egy rágógumizó egyenruhás embernek megmutatván az újságíró igazolványomat, kértem, hogy engedjen be 5 métert egy kép elkészítésére. Megtagadta. Erre megkérdeztem, hogy miért. Mire ő: „Mert én így döntöttem. Csináljon alulról!”. Erre mondtam, felírom a nevét, ami látható módon lógott a derék magasságban. Ezt letakarta, és mondta, menjek innen! De én kitartottam, hogy jogom van megtudni, ki intézkedett. Kisebb szóbeli huzavona után a letakarást elengedte, így tudok majd reklamálni a főnökeinél: Erős István, 129. számmal is ellátott kisember, aki magát nagy hatalommal érezte felruházva.
      Elképzelhetetlen:
1. hogy az Őrmester Security engedélyezi, hogy az emberekkel érintkező alkalmazottai rágógumizzanak,
2. hogy az Őrmester Security tejhatalommal ruházza fel az embereit,
3. hogy az Őrmester Security arra utasítja az embereit, hogy a sajtó képviselőit, akik a reklámot csinálják az őket megbízóknak, az őket vastagon megfizetőknek (!), ne engedjék dolgozni kedvük szerint,
4. hogy annyira buta embereket alkalmaz az Őrmester Security, hogy ne fogják fel, hogy egy nagy létszámú, szűk helyen összetorlódott közönséget alulról nem lehet fényképezni.
Természetesen reklamáltam levélben. 24 órán belül megjött a válasz. Íme:


Tisztelt Batár Úr

Megkaptuk levelét, köszönjük az észrevételét.
Az Ön által jelzett időben, a színpad és a back stage területe a közönség elöl elzárt területen védett zónában volt. Természetesen azokat a kifogásokat, melyet munkatársunkkal szemben kifogásolt, külön figyelemmel és kellő alapossággal vizsgáljuk. Az Ön által leírt panasz alapja  megalapozott és ez a viselkedés melyet munkatársunk elkövetett a cégünk irányelveivel, etikai kódexünkkel ellentétes. Vizsgálatot ez ügyben megkezdtük.
A munkatársunk viselkedése miatt kérem szíves elnézését, az Őrmester Nyrt. nevében.
Egyeztettem a rendezvény fő szervezőjével. A megbízónk külön egy személyt engedett a területre, és a színpadra. Ő volt a saját sajtósuk. Igaz az első két alkalmat követően az engedéllyel rendelkező munkatársát is megkérték, hogy ne menjen fel a színpadra. Abban az esetben, ha Ön passzal, VIP belépővel, és a rendezvény vezetője által jóváhagyott engedéllyel rendelkezik, munkatársaink ugyan úgy segítették volna a munkáját, mint más a rendezvényen résztvevő több tucat háttérmunkatársnak. Ebben az esetben hogy a beléptetését megtagadták, és munkáját e tekintetben korlátozták az intézkedés megalapozott volt.
Szeretném ha közel 23 éves cégünkről alkotott képét nem egy ember moráletikai viselkedése, hanem az Ön levelében említett szakmaiság pozitív megnyílvánulása alapozná meg.
Abban az esetben, ha válaszom nem volt teljes körben kielégítő, úgy tisztelettel megkérem, keressen telefonon. Készségesen állok mindenben rendelkezésére.
Tisztelettel:
Vári Tibor
minőségügyi ellenőrzési munkatárs

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése