2022. június 30., csütörtök

Elmélkedés a női egyenjogúságról - - - A humor tükrében

    Dezső óriási monoklival a szeme alatt jelenik meg a munkahelyén. Kollégái kérdezgetik, mi történt vele.
–Tegnap szakszervezeti gyűlés volt és Juliska, aki előttem ült, felállt, hogy felszólaljon. Ekkor észrevettem, hogy a szoknyája becsípődött a fenekébe és kihúztam. Erre akkora pofont adott, hogy azt hittem, az épület szakadt rám.
            Pár hét múlva Dezső, ha lehet, még nagyobb monoklival jelenik meg. Ismét kérdezgetik a kollégái, mi történt: –Tegnap megint szakszervezeti gyűlés volt, és Juliska, aki előttem ült, felállt, hogy felszólaljon. Ekkor Géza, aki mellettem ült, észrevette, hogy a szoknyája becsípődött a fenekébe és kihúzta. Én viszont tudtam, hogy ezt nem szereti, ezért visszadugtam...

Az öregedő feleség áll a tükör előtt: –Jaj Istenem, teli vagyok ráncokkal, a mellem lecsüng a derekamig, a fenekem megereszkedett, egyre jobban őszülök... Kérlek, mondj valami bíztatót!
Erre a férj: –Drágám, viszont a látásod legalább még mindig kitűnő!

Rádiós kívánság műsorban: –Anyósom bent égett a házban, ennek emlékére szeretném kérni a Romantic együttestől a "Szeretem a bőröd illatát..." című számot!

A feleség a tükör előtt illegeti magát, és a férjét nyaggatja: –Ugye drágám, sokkal fiatalabbnak látszom a koromnál?
A férj leteszi az újságot, szemügyre veszi az asszonyt: –Nos, a bőröd olyan húsz évesé. A hajad akár egy tizennyolcasé. Az alakod meg... olyan 25 évesnek tippelem.
A feleség teljesen elolvad: –Jaj, olyan kedves vagy.
A férj azonban folytatja: –Várj egy kicsit, mindjárt összeadom.


Egy lány elmegy a jósnőhöz: –Két férfi is szerelmes belém. Melyik lesz közülük a szerencsés?
–Béla fogja feleségül venni. Géza lesz a szerencsés.

–Halló, elmegyógyintézet?
–Igen.
–Mondja, nem szökött meg ma maguktól egy őrült?
–Nem. Miért kérdi?
–Mert valaki ma megszöktette a feleségem.


A férj borotválkozik a fürdőben és morog magának:
- A fenébe! Ezzel a borotvával még a nyakamat sem tudom elvágni!
Az asszony beszól neki:
- Beadjam a nagy kést?

–Hogy lehet libából sárkányt csinálni?
–???
–El kell venni feleségül!

Az idős házaspár 60. házassági évfordulóját ünnepli, és a hosszú, boldog házasság titkáról kérdezik őket.
–A jó memória – mondja a férj. –Nem szabad megfeledkezni például a feleségünk születésnapjáról. Én mindig felköszöntöm hogyishívjákot a születésnapján.


Egyszerűen elképzelni sem tudom – dohog a férj –, hogy mire költöd azt a rengeteg kosztpénzt, amit havonta adok neked!
–Nem tudod? – kérdezi felháborodva a feleség. – Akkor csak nézd meg magad alaposan a tükörben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése