2023. november 16., csütörtök

A tolerancia nemzetközi napján - - - nov. 16. Nők-férfiak a humor tükrében

A fiatal házasok vesznek egy összerakható szekrényt. Hazaviszik, a férj elmegy dolgozni. A feleség összerakja a szekrényt, nézi, nézi, amikor elmegy az utcán a villamos, a szekrény pedig hopp, összedől.
–Nem baj! – gondolja a nő, és újra összerakja.
Jön a villamos, a szekrény újra szétesik. Gondolkodik a nő, mit csináljon. Becsönget a szomszéd férfihoz, jöjjön át segíteni.  Az összerakja a szekrényt, kis idő múlva újra jön a villamos, a szekrény összedől... Mit lehet csinálni? A szomszéd javaslata: – Rakjuk össze, bemegyek a szekrénybe, rám csukja az ajtót, megnézem hol esik szét, és ott megerősítjük.
Így is történik, szekrény össze, a szomszéd be a szekrénybe, de ekkor csöngetnek, jön haza a férj: –Sikerült elszabadulnom hamarabb a munkahelyről, hazajöttem összerakni a szekrényt!
Belép a szobába, látja a szekrényt: –De ügyes vagy, már össze is raktad! –kinyitja az ajtót, meglátja a pasit: –HÁT MAGA MEG MIT KERES ITT?
Válasz: –Nem fogja elhinni: várom a villamost!


Egy téli estén, a vacsora után az ifjú feleség odabújik a férjéhez és csendesen így szól: –Ugye, drágám, az én bőröm olyan, mint a meisseni porcelán?
–Ja.
–És ugye a hajam látványa is oly gyönyörű, mint egy érett búzamezőé?
–Ja.
–És ugye az ajkaim is olyanok, mint egy frissen kinyílt piros rózsa?
–Ja.
–Jaj, drágám, egyszerűen imádom, amikor ilyen költői hasonlatokkal árasztasz el!

–Bennem és a férjemben csak egy dolog a közös: egy napon házasodtunk.

Az iskolás kisfiú odaszalad az apjához: –Apuci! Ha a mohamedánoknak több feleségük is lehet, akkor miért van az, hogy nálunk meg egy férfinak csak egy felesége lehet?
–Azért, kisfiam, mert nálunk a törvény így védi azokat a férfiakat, akik gyengék ahhoz, hogy a maguk erejéből védekezzenek!


Egy fiatal házaspár gyereket vár. Csak még nevet nem találtak neki. Megszólal a férj: –Nevezzük úgy, mint a nagyapámat.
–Még mit nem? Milyen név az, hogy TATA?

 –Idióta voltam, amikor férjhez mentem hozzád!
  –Nem vitatom. De akkor olyan szerelmes voltam, hogy nem vettem észre…

Miért kell a nőnek inkább szépnek, mint okosnak lennie?

Mert a férfiak inkább látnak, mint gondolkoznak.

Mindig aggódom, amikor hétvégére elmész a haverjaiddal - mondja a csinos, fiatal feleség a férjének.
–Ne aggódj, drágám, hamarabb visszajövök, mint gondolnád - nyugtatja a férj.
–Hát éppen ez az!

A fiatalember a presszó asztalnál meséli a barátjának. –Az én feleségem egy 165 centiméter magas, hosszú, hullámos szőke hajú, zöld szemű lány lesz...
–Ilyen pontos elképzeléseid vannak? - kérdezi a barátja.
–Elképzelés? Ugyan! Azt mondta az apja, hogy ha nem veszem feleségül, agyonlő.

A dülöngélő részeg nekimegy egy asszonynak, aki hatalmas pofont kever le neki.
–Már haza is értem? – csodálkozik a részeg.

Két vadász beszélget az anyósokról: –Tudod mikor kacsintottam utoljára az anyósomra?
–Nem, mikor?
–Hát, amikor célba vettem.

A hajótörött – összeszedve utolsó erejét – kiúszik a lakatlan szigetre.
Partot érve a fáradságtól elájul. Arra tér magához, hogy ott áll mellette a felesége és üvölt: –Hol voltál, Józsi?! A hajó már tegnap elsüllyedt






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése