2024. március 12., kedd

NOSZTALGIA - Ausztráliáról szóló előadásom jól sikerült (2015-ben)


Budapest-Ferencváros József Attila lakótelepének közösségi házában tartottam az ausztráliai magyarokról és Ausztrália nevezetességeiről vetített képes előadást. Nagyon jól éreztem magam az érdeklődő közönség előtt. 

Külön élményt jentett, hogy a folyosón találkoztam Zselencz Lászlóval (Zsöci), az EDDA Művek volt basszus gitárosával. Ők akkor kezdtek Miskolcon, amikor én még ott laktam. És jártam akkoriban a koncertjeikre. Három kedvenc zenekarom van: a Beatles, az Illés és az EDDA Művek. Hétfőre egyébként megbeszéltünk egy találkozást. Jó lesz vele nosztalgiázni!

 A közönség és a segítőm a vetítésben



Ausztrália címere

 Nagyon jó volt nosztalgiázni
Felül: Wallabit (kisebb termetű kenguru) etetek, 
Alul: az Oszlopok Sivataga Nemzeti Parkban élvezem a csodát








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése